01/06/2014

Selamat Datang


Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Sejahtera.....

Selamat Datang Ke Adelia's Health & Beauty

Mudah-mudahan kita semua dikurniakan nikmat yang terhingga oleh Allah S.W.T...Syukur akhirnya saya dapat membina website ini yang memberi saya ruang untuk berkongsi segala rasa dan maklumat kepada semua....Moga anda semua beroleh manfaat daripadanya...

Serba sedikit mengenai saya....

Saya sangat teruja untuk berkongsi segala ilmu yang saya ada bersama dengan orang-orang lain...Saya juga sangat ghairah untuk membantu wanita-wanita yang memerlukan pendapatan tambahan demi sama-sama menaikkan ekonomi Ummah..

Semoga kita semua dapat membuat perbincangan yang membina dan mendapat manfaat kepada kita semua...

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee (Shaklee Independent Distributor , ID: 969529) di kawasan Hulu Selangor (Kuala Kubu Bharu, Batang Kali, Rasa). Jika anda berminat untuk mengetahui serba sedikit mengenai Shaklee, anda boleh terus menghubungi saya...

Jangan malu jangan segan....

Saya juga menyediakan perkhidmatan Pos Laju kepada anda yang berada di Seluruh Malaysia (termasuk Sabah dan Sarawak)

Laman ini juga merupakan medium untuk kita saling berbincang mengenai isu-isu keibubapaan dan isu wanita....

Syazwani bt Mat Yazit

Shaklee Independent Distributor

Shaklee ID : 969529 [011-14369086 Whatsapp/Mesej/Call]

FB : Syazwani Mat Yazit

FB Fanpage : Adelia's Health & Beauty


#Penghantaran ke seluruh Malaysia#

#Cash On Delivery [COD] ke seluruh kawasan Hulu Selangor#

No comments:

Copyright to Celoteh Ibu Cakna
Designed by UMIESUEstudio 2015