19/07/2014

Miracle of Vivix

Assalamualaikum dan Selamat Pagi semua....

Ramadhan dah makin berlalu, Julai pun nak tiba ke penghujungnya. Maksudnya apa?
Promosi Vivix pun dah nak habis la ni...



Rugi sebenarnya tak ambil peluang untuk memiliki vivix ketika promosi ni. Harga Vivix sebotol RM 475 tau, tapi kalau ambil 2 botol, terus daftar ahli secara automatik dan semestinya dapat membeli dengan harga ahli yang sudah tentu jimatnya berganda-ganda. Dah la next month bonus Shaklee terus masuk ke akaun anda hanya sebab beli 2 botol Vivix. heheheheh

Apa best sangat ke Vivix ni. Ah nak citer best ke tak best, tengok jela testimoni . Entry kali ni, saya letak jer semua testimoni yang sempat saya kumpul untuk Vivix.










 




 
Okay tak?
kalau rasa ianya berbaloi untuk dimiliki, boleh terus order sekarang sementara masih dengan promosi ni haaa. Promosi produk tertentu, setahun sekali jer. Wah, saya pun dah rembat Vivix untuk kegunaan sendiri. sebotol boleh tahan 2 bulan tau. Memang sangat berbaloi-baloi.
 
Nanti kalau saya terjumpa lagi Testimoni yang best-best, saya update kat sini dari semasa ke semasa yer...
 
Berminat nak order?
FREE POSTAGE yer
 
011-14369086
Syazwani Mat Yazit
Kuala Kubu Bharu, Selangor.


No comments:

Copyright to Celoteh Ibu Cakna
Designed by UMIESUEstudio 2015