05/06/2014

IKHTIAR UNTUK HAMIL

[ IKHTIAR UNTUK HAMIL ]
Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar
Syukur atas segala nikmat kuniaanMU yang tidak terhingga.

Rasa gembira yang amat dengan perkabaran daripada rakan baik yang selama ini mengidamkan cahaya mata sebagai penyeri dalam rumahtangga mereka. Rakan baik saya ni dah 3 tahun mendirikan rumahtangga tetapi belum rezeki mereka agaknya untuk mendengar tangisan anak kecil. Pelbagai cara mereka dah usahakan namun masih belum berhasil. Sehinggalah saya dah mengenali Shaklee, saya tau yang Shaklee turut membantu dalam masalah ketidaksuburan individu.

Hujung tahun lepas, rakan saya tu dah agak give up selepas pelbagai usaha yang dibuat tidak berhasil. Sehinggalah Dr mencadangkan untuk buat rawatan kesuburan serta In Vitro . Beliau agak takut untuk menjalani proses tersebut. Kebetulan pula saya baru mengenali Shaklee, lantas saya memaklumkan perihal kepentingan supplemen untuk kesuburan. Saya mencadangkan ESP, GLA, ALFALFA untuk beliau sendiri disamping ZINC COMPLEX dan VITAMIN E untuk suaminya.





Sejak daripada itu, beliau hentikan rawatan lain dan cuba dengan produk yang saya sarankan. Seringkali saya pujuk beliau, baiki kesihatan diri terlebih dahulu sebelum sedia untuk mengandung. Dan yang paling penting jangan stress dan terlalu memikirkan perihal anak. DOA, USAHA dan TAWAKAL, serah kepada Allah semata-mata.
 Dan 3 minggu lepas, selepas kurang 6 bulan beliau consume Set Kesuburan Shaklee, beliau memaklumkan yang beliau sudah hamil lebih kurang 9 minggu (mengikut rekod ultrasound). Syukur yang tidak terhingga daripada saya sampai menitis airmata kegembiraan.
Sesungguhnya Allah Maha Mendengar rintihan hati hambaNYA.

Kepada rakan-rakan lain yang ingin menimang cahaya mata, apakata kalau baiki dahulu system badan. Apabila badan mendapat nutrisi secukupnya, barulah penyakit tak mudah hinggap.

Jangan berhenti mengharap, jangan berhenti berdoa kepada Allah. DIA akan beri yang terbaik buat kita. Jika ada rakan yang berminat ingin mendapatkan khidmat konsultasi daripada saya, jangan segan silu untuk hubungi saya ye (,")

Coretan IbuCakna
Syaz~01114369086 (whatsapp)
KKB [051413HJUN2014]

No comments:

Copyright to Celoteh Ibu Cakna
Designed by UMIESUEstudio 2015